نماينده ولي فقيه در استان مركزی:
تابناک مرکزی: نماينده ولي فقيه در استان مركزی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم و مسئولان را در دستور کار خود قرار داده اند و در چنین شرایطی پیوست های وحدت در تمامی سطح جامعه نیازمند حفظ و تقویت است.
کد خبر: ۶۶۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 September 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک، گفت: بر اساس آموزه های دینی وحدت کلمه مهمترین راهکار حل مشکلات و معضلات جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد تفرقه و نفاق بین مردم و مسئولان را در دستور کار خود قرار داده اند و در چنین شرایطی پیوست های وحدت در تمامی سطح جامعه نیازمند حفظ و تقویت است.

امام جمعه اراک اظهار داشت: رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل یک بار دیگر رهبران جمهوری اسلامی را متهم به انجام فعالیت های اقتصادی کرد که مردم باید نسبت به این نقشه شوم آگاه تر از گذشته عمل کنند و در پیشبرد اهداف نظام اسلامی با تکیه بر داشته های خودی، ظرفیت ولایت فقیه و وحدت حرکت کنند.

 وی اضافه کرد: محور سخنرانی دونالد ترامپ اتهام زنی به مسئولان و تهدید ملت ایران بود که عمق بدخواهی استکبار جهانی را علیه نظام اسلامی نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رویکرد نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب مقابله با سیاست های زورگویانه استکبار جهانی بوده است و امروز نیز بسیاری از ملت های جهان حتی اروپا همگام و همدل با سیاست های استکبار ستیزی ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: تمامی کشورهای جهان از رویکرد و منطق یک جانبه نگر و منفعت خواه ایالات متحده آمریکا خسته شده اند و حفظ روحیه و سیاست مقابله با سیاست های آمریکا می تواند کشورهای مختلف جهان را نیز بیدار کند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: استکبار جهانی نشان داد که شمشیر را از رو بسته و فریاد جنگ طلبی سر می دهد و ملت بصیر ایران و مسئولان ایران اسلامی نیز هوشیارتر از گذشته اجازه هیچ سوء استفاده و زیاده خواهی به دشمن نخواهند داد.

امام جمعه اراک تاکید کرد: همه باید بکوشند تا برخی از مشکلات داخلی که ارتباطی به مسائل بین المللی ندارد در بازه زمانی کوتاه حل شود و سیاست های روشن و کاربردی با حمایت از مسئولان کارآزموده و خبره هر چه سریعتر بر مسایل جاری کشور به ویژه مسایل بانکی و ارزی حاکم شود.

وی توضیح داد: منابع ملی و بیت المال مسلمین باید در راستای تولید، اشتغال، بهبود روند بهره وری و تولید ناخالص ملی هدایتگری شود و دستگاه های نظارتی با دامنه رصد قوی باید هدر رفت احتمالی منابع را به حداقل رسانده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با خاطی برخورد قاطع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا را از وظایف مدیران اجرایی دانست و گفت: انقلاب اسلامی امانتی از بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا است و مجموعه مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم تکلیف سنگینی را در پاسداشت حریم ارزش ها انقلابی و دینی برعهده دارند.

انتهای  پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار