به میزبانی فدراسیون والیبال؛
تابناک مرکزی: قرعه کشی مسابقات لیگ برتر والیبال ایران با حضور تیم شهروند اراک برگزار شد و نماینده استان مرکزی در هفته نخست به مصاف شهرداری گنبدخواهد رفت.
کد خبر: ۶۶۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 27 September 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ قرعه کشی مسابقات لیگ برتر والیبال ایران با حضور تیم شهروند اراک برگزار و نحوه برگزاری مسابقات مشخص و نهایی شد.

در جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ برتر والیبال که در محل فدراسیون والیبال برگزار شد مقرر شد تا لیگ برتر والیبال با حضور 14 تیم و در یک گروه و با پلی آف ۸ تیمی برگزار شود.

فدراسیون والیبال در آخرین اعلام به تیم های علاقمند به شرکت در رقابت های لیگ برتر والیبال تا پایان سوم مهرماه مهلت داده بود تا با تکمیل مدارک و واریز مبلغ ورودیه مسابقات مجوز حضور در جلسه قرعه کشی رقابت ها را کسب کنند.

حضور تیم والیبال شهروند مرکزی نیز که سال گذشته مقام قهرمانی رقابت های لیگ دسته اول والیبال را کسب کرده بود در رقابت های لیگ برتر والیبال با اما و اگر همراه بود و آینده مشخصی برای تیم والیبال شهروند اراک قابل تصور نبود. با این حال در آخرین فرصت باقی مانده تیم والیبال شهروند اراک مجوز حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال را کسب کرد تا استان مرکزی بعد از یک فصل دوری مجدد در لیگ برتر والیبال صاحب نماینده شود.

برنامه هفته اول مسابقات به شرح زیر است:

شهرداري گنبد – شهروند اراك

خاتم اردكان – شهرداري ورامين

فولاد سيرجان ايرانيان- درنا اروميه

كاله مازندران – نماينده خراسام رضوي

عقاب نهاجا – سايپا

چي چست اروميه – شهرداري تبريز

شهرداري اروميه – پيكان

لازم به ذکر است برنامه کامل مسابقات و جزئیات رقابت ها به زودی منتشر خواهد شد.

قرعه کشی لیگ برتر والیبال با حضور تیم والیبال شهروند اراک برگزار شد

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار