فرمانده سپاه روح الله در آیین بازگشایی مدارس در استان مرکزی :
تابناک مرکزی: فرمانده سپاه روح الله در آیین بازگشایی مدارس استان مرکزی گفت: دفاع مقدس به عنوان سند افتخار ملت ایران ثبت شده و تضعیف مقاومت ملت ایران در جریان جنگ تحمیلی از مهمترین برنامه های دشمنان است.
کد خبر: ۶۵۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 23 September 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بازگشایی مدارس استان مرکزی که با حضور جمعی از مسئولین در هنرستان دخترانه شهدای آلومینیوم اراک برگزار شد گفت: دفاع مقدس به عنوان سند افتخار ملت ایران ثبت شده و تضعیف مقاومت ملت ایران در جریان جنگ تحمیلی از مهمترین برنامه های دشمنان است.

کریمی اظهار داشت: ملت انقلابی ایران اسلامی در جریان جنگ تحمیلی بیش از 230هزار شهید و 500 هزار جانباز سرافراز را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرد و امروز نیز با تمام قوا از درخت تنومند انقلاب اسلامی صیانت می کند.

وی ادامه داد: جوانان سلحشور ایران اسلامی در دفاع مقدس با حضور پرشور خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل مقابل رژیم بعثی که از حمایت 36 کشور جهان برخوردار بود ایستادگی کردند و پس از هشت سال دشمن را از خاک وطن بیرون کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این آیین گفت: جنایت روز گذشته اهواز سندی از توطئه دشمنان علیه ملت ایران است.

حقیقی افزود: بدخواهان نظام اسلامی و در راس آن ها آمریکای جنایتکار در طول 40 سال گذشته از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده و مردم باید نسبت به دسیسه های شیطان بزرگ هوشیار باشند و فریب تبلیغات رسانه های غربی و فضای مجازی را نخورند.

گفتنی است در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-1397 توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی قرائت شد. 

بیش از 240 هزار دانش آموز در 2 هزار مدرسه در نقاط مختلف استان مرکزی تحصیل می کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار