تابناک مرکزی: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین گفت: عصر امروز امیرضا خادم، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در شهرستان خمین حضور یافته و از این مسابقات جام آفتاب بازدید می کند.
کد خبر: ۶۴۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 28 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا؛ سعید امجدی در خصوص روند برگزاری مسابقات جام آفتاب در خمین گفت: این دوره، دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج، جام آفتاب است که در حال برگزاری است. با توجه به اینکه در سال گذشته، به گواه اساتید شطرنج کشور دوره اول این مسابقات به صورت بسیار مطلوبی برگزار شد، امسال شاهد حضور پرشورتر ورزشکاران و اساتید این رشته در خمین هستیم.

وی افزود: بالغ بر دویست ورزشکار از جمله اساتید بزرگ و مطرح کشورهای مختلف و همچنین اساتید بزرگ شطرنج کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

امجدی در خصوص جوایز این مسابقات نیز گفت: بیش از 60 میلیون تومان برآورد جوایز این دوره از مسابقات بوده که همین امر نیز در حضور پرشور ورزشکاران داخلی و خارجی تاثیر زیادی داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین ادامه داد: این رویداد از 3 شهریور شروع شده و تا روز 9 شهریور ادامه خواهد داشت و ساعت 14:30 روز جمعه در محل بیت امام خمینی (ره) به اتمام خواهد رسید.

وی در خصوص کشورهای حاضر در این مسابقات نیز گفت: ورزشکارانی از کشورهای یونان، عراق ارمنستان، گرجستان، روسیه، پرتغال، آذربایجان و ترکیه در این مسابقات شرکت کرده‌اند که از هرکدام از این کشورها یک تا سه ورزشکار مهم و مطرح را در این مسابقات در حال رقابت دارند.

امجدی در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات نیز گفت: ورزشکاران امروز صبح را استراحت داشتند ولی از ساعت 17:30 امروز مجددا به کار خود ادامه می‌دهند. همچنین مسابقات از فردا صبح تا ظهر روز جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار