رئیس گروه توسعه قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی :
تابناک مرکزی: رئیس گروه توسعه قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تعداد ورزشکاران استان مرکزی حاضر در بازی های آسیایی جاکارتا قابل قبول بوده است.
کد خبر: ۶۴۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی ؛ رئیس گروه توسعه قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی عملکرد ورزش استان در تعداد ورزشکاران حاضر در بازی های آسیایی جاکارتا را قابل قبول توصیف کرد و گفت: علیرغم شرایط مسابقات و نظرات مربیان و کادرفنی تیم های ملی که منجر به عدم اعزام و یا حذف تعدادی از ورزشکار استان مرکزی شد نمایندگان استان مرکزی از دوره های گذشته بهتر و کیفی تر هستند و نمره قابل قبولی کسب نمودیم.

ابوالفضل یوسفی در خصوص حذف ورزشکاران استان مرکزی از اردوهای تیم های ملی گفت: بطور مثال در کاناپولو آقایان تیم ملی عازم مسابقات جهانی گردید، در کبدی، کاراته و ژیمناستیک نظرات کادر فنی اثرگذار بود و ورزشکاران ما تا آخرین مرحله اردوها حضور مقتدرانه و تلاش شایسته ای داشتند اما در نهایت به بازی های آسیایی اعزام نشدند.

وی افزود: تیم های ملی هاکی و اسکیت در بازیهای آسیایی حضور نیافتند و همچنین در بخش کاتا تیمی اعزام نشد با همه این شرایط ۱۳ نماینده شایسته استان مرکزی شانس حضور در بازیها را بدست آوردند .

یوسفی بررسی کارشناسی موضوع حضور ورزشکاران استان مرکزی را در بازی های آسیایی جاکارتا بر عهده کمیته بازیهای آسیایی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی دانست و عنوان کرد: این کمیته با مسئولیت اینجانب از سال گذشته با برنامه ریزی دقیق کار خود را در استان آغاز و پس از این بازیها و پس از ارزیابی نهایی کار خود رادر این مرحله پایان خواهد داد .

دبیر کمیته بازیهای آسیایی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: برای اولین بار در تاریخ ورزش استان مرکزی کار فنی و تخصصی در این زمینه با حمایت های لازم و با نظر مستقیم مدیرکل ورزش و جوانان استان انجام پذیرفت و برخی تحلیل های سطحی و کمی ملاک خوبی نخواهد بود و اثری بر برنامه های منسجم اداره کل نخواهد داشت.

یوسفی کار کارشناسی در حوزه حضور ورزشکاران استان مرکزی در بازی های آسیایی جاکارتا را مستلزم در نظر گرفتن متغیر های مختلف عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال هر ماه شاهد حضور مقتدرانه و افتخار آفرین قهرمانان استان مرکزی در مسابقات مختلف ملی و بین المللی بوده ایم و این مهم با ادوار گذشته قابل قیاس نیست بر کسی پوشیده نیست. ضمنا اقایان خسرو قمری و دکتر نوروزی بعنوان روسای فدراسیون های دوچرخه سواری و پزشکی در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار