استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: آزادگان نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران و الگوهای تاریخ ساز کشور برای نسل امروز و فردای این سرزمین هستند.
کد خبر: ۶۴۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 17 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: آزادگان نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران و الگوهای تاریخ ساز کشور برای نسل امروز و فردای این سرزمین هستند.

آقازاده در این پیام آورده است: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین شکنجه های رژیم بعث، از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند.

وی بیان کرده است: آزادگان نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران و سفیران استقامت و ایستادگی در برابر جبهه دشمن و الگوهای تاریخ ساز کشور برای نسل امروز و فردای این سرزمین هستندکه پس از پایان جنگ تحمیلی و بازگشت به آغوش ملت و میهن، نیز دفاع مقدس خود را در عرصه هایی جدید و متنوع تداوم بخشیدند و با نقش آفرینی های سترگ در روند پیشرفت و تعالی کشور افتخارات ماندگاری را برای نظام اسلامی رقم زدند که آثار و پیامدهای آن در هر بخش مشهود است و می تواند بعنوان الگو و منشأ انگیزه برای نسل جوان قرار گیرد.

استاندار مرکزی تصریح کرده است: بی شک آزادگان دلاور، گنجینه‏ های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند لذا تکریم و ارج نهادن به تلاش ها و مجاهدت های توام با بصیریت این عزیزان وظیفه ای همگانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آقازاده ضمن اداي احترام به ساحت مقدس شهداي والامقام و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس، اين روز به يادماندني را به همه مردم شريف به ويژه آزادگان هميشه سرافراز و خانواده هاي بزرگوار آنان در استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای آنان سلامتي و بهروزي  مسئلت کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار