تابناک مرکزی: در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی شش واحد صنفی متخلف در شهرستان زرندیه پلمب و برای 18 واحد دیگر اخطار پلمب صادر شد.
کد خبر: ۶۴۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 06 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ محمد رضا روشندل فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي شهرستان زرندیه، طرح کنترل و نظارت واحدهای صنفی را جهت ارتقاء و صیانت از امنيت اخلاقي، تحقق برنامه¬ هاي پيشگيرانه و مقابله با ناهنجاري¬هاي اجتماعي در بين اصناف اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح تعداد شش واحد متخلف از جمله سه واحد صنفی پوشاک، یک آرایشگاه مردانه و دو واحد صنفی خوار و بار فروشی متخلف که نسبت به اخطار قبلی بی توجه بوده اند با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح به تعداد 18 واحد صنفی متخلف اخطار داده شد تا به رفع تخلف واحد خود رسیدگی کنند.

روشندل در پایان از رضایتمندی شهروندان از اجرای این طرح جهت کنترل قیمت کالا، مقابله با گرانفروشی و عدم عرضه محصولات فاقد استاندارد خبر داد و ضمن تشکر از مشارکت مردمی در این امراز شهروندان خواست همچنان هرگونه تخلف را در این حوزه با پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومي شهرستان زرندیه در میان بگذارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار