‏ دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مرکزی:
تابناک مرکزی: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مرکزی گفت: خلاء یکسری قوانین وضع معیشت مردم را نامناسب کرده است.طرح مالیات بر عایدی سرمایه می‌تواند عامل شکوفایی تولید و اقتصاد کشور باشد.
کد خبر: ۶۴۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 06 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مرکزی در گفت و گو با خبرنگار تابناك مركزى در خصوص دیدار  با سيد مهدى مقدسى نماينده مردم اراك، خنداب و كيمجان گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه موسوم بهCGT  را در بسیج دانشجویی به طور تخصصی بررسی کرده و عقیده داریم که این طرح می‌تواند عامل شکوفایی تولید و اقتصاد کشور باشد.

 رسول یوسفی با اشاره به وضعيت معيشت مردم ابراز كرد: وضع معیشت مردم و وضعیت اقتصادی کشور در وضعیت نامناسبی قرار دارد و خلاء یکسری قوانین در کشور احساس می‌شود. راه حل‌ها و طرح‌هایی برای بهبود وضعیت اقتصادی وجود دارد که طرح مالیات بر عایدی بر سرمایه (CGT) یکی از آن راه حل هاست.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی با بيان آنكه بسیج دانشجویی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و کشور را با جدیت دنبال خواهد کرد، افزود: ما طرحCGT) را در بسیج دانشجویی به طور تخصصی بررسی کرده و عقیده داریم که این طرح می‌تواند عامل شکوفایی تولید و اقتصاد کشور باشد و انتظار داریم که نمایندگان مردم در مجلس نیز این طرح را پیگیری کرده و در تصویب آن نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وى در پايان افزود: در راستاى مطالبه گرى CGT از نمايندگان، اولين نشست تخصصى با آقاى مقدسى يكى از نمايندگان استان مركزى برگزار شد و سعى داريم با ساير نمايندگان مردم شريف استان مركزى جلسات تخصصى داشته باشيم  تا ان شاءالله از طرح ماليات بر عايدى سرمايه در جهت مبارزه با سوداگران اقتصادى حمايت كنند.

انتهای پپام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار