تابناک مرکزی: نماینده مردم ساوه و زرندیه  گفت: رنو می گوید تمایل به ماندن دارد و علی رغم تحریم ها خواهان ماندن است اما سنگ اندازی های داخلی است که رنو را دلسرد کرده است.
کد خبر: ۶۳۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از برنا محمدرضا منصوری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،در خصوص تعیین تکلیف حضور شرکت رنو در ایران با بیان اینکه طی 2 سال گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکردیم که سرمایه‌گذار خارجی به کشور آید و همچنان نیز ایستاده‌ایم، گفت: امیدوارم از سوی مجلس نیز این اراده باشد که رنو به ایران بیاید.

وی بیان کرد: امیدوارم در این فرصت باقی مانده تا شروع تحریم ها، قرارداد رنو که پیش قراردادهای آن امضا شده به نتیجه برسد تا با این اتفاق، شاهد تحول در صنعت خودرو و خودروسازی باشیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه تعلل در آمدن رنو به ایران از سوی خودروسازی داخلی و سنگ‌اندازی‌های آنهاست، تصریح کرد: این تاخیر ربطی به تحریم‌ها ندارد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه اظهار کرد: قدرت مافیای خودرو به قدری زیاد است که سایت‌های خارجی را هم خریده و خبرهای کذب منتشر می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌هایی که با مدیران شرکت رنو در خصوص انتشار اخبار انجام شده، گفت: شرکت رنو همیشه از این شاکی است که خبرگزاری‌ها اخبار کذب منتشر می‌کنند.

منصوری در پایان افزود: اخبار منتشر شده پیگیری و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار