تابناک مرکزی: مراسم رونمایی از محصول فناور نخستین دستگاه برش اسفنج کشور در اراک برگزار می شود.
کد خبر: ۶۳۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان، دستگاه برش اسفنج برای نخستین بار در کشور توسط شرکت استار فوم صنعت مبین از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی به مدیریت دکتر معین احمدی ساخته شده که مراسم رونمایی از این محصول امروز برگزار می شود.

دستگاه برش اسفنج (cnc) که در صنعت مبلمان سازی کاربرد دارد برای قسمت هایی از مبل که برش لازم دارد به طور  مستقیم از کامپیوتر دستور می گیرد و اسفنج را به شکل مورد نظر برش می زند؛ کارگاه این محصول در کمربند شمالی اراک مشغول به کار است.

احمدی مبتکر و ایده پرداز این طرح سال گذشته رتبه برتر کشوری در جشنواره ملی شتاب(شناسایی توانمندی های ایده های برتر) را کسب کرد و لوح خود را از دست وزیر علوم تحقیقات و فناوری و معاونان رئیس جمهور دریافت کرد.

گفتنی است،‌ پارک علم و فناوری استان با هدف حمایت و معرفی دستاوردهای مرتبط واحدهای فناور و شرکت­ های دانش بنیان در حوزه ICT و محصولات دیجیتال و شناسایی و جذب سرمایه گذار، به همراه5 شرکت از شرکت های فناور و دانش بنيان مستقر در مرکز رشد و پارک، در اين نمايشگاه حضور يافته است.

شرکت سازه رایانش ابرگستر با ارائه سامانه آنلاين توليد خودکار نقشه های کارگاهی سازه بر بستر رایانش ابری، شرکت فناوری توسعه ابری آریا سرویس دهنده سامانه مدیریت آموزش و بستر آموزش مجازی، شرکت برنامه سازان شبکه داتیس با ارائه سيستم های تصميم ساز مبتنی بر هوش تجاری، شرکت جهان آرا با توانمندی توسعه خدمات دکوراسیون داخلی با استفاده از واقعيت افزوده و شرکت همراه پرداز آرزوها با ارائه سرویس راهنمای آنلاین خدمات عروسی از شرکت های حاضر در غرفه پارک علم و فناوری استان مرکزی هستند.

بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک مهمترين رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور از تاريخ 6 لغايت 9 مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمايشگاه های بين المللی تهران، در حال برگزاری است و غرفه پارک علم و فناوری استان مرکزی در سالن 11-10 (الکام استارز) نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار