استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی گفت: خبرنگاران نقش موثری در توسعه کشور دارند و با بیان مسائل و برقراری ارتباطی شفاف و سازنده بین مردم و مسئولان موجب پایداری، تداوم و بالندگی نظام اسلامی می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ استاندار مرکزی در نشست ستاد گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: روز خبرنگار فرصتی مغتنم در راستای تقدیر از زحمات و تلاش های بی دریغ خبرنگاران و اصحاب قلم در استان است لذا مراسم این روز باید در شأن خبرنگاران برگزار شود.

آقازاده اظهار کرد: خبرنگاران نقش موثری در توسعه کشور دارند و با بیان مسائل و برقراری ارتباطی شفاف و سازنده بین مردم و مسئولان موجب پایداری، تداوم و بالندگی نظام اسلامی می‌شوند.

آقازاده بر تقویت تعامل و ارتباط دوسویه اصحاب رسانه با مدیران استان تاکید کرد و گفت: حداقل سه نشست عمومی طی چندماه گذشته با حضور حداکثری رسانه های استان و مدیران کل دستگاههای مربوطه برگزار کردیم و در این راستا کمیته ای را بانام کمیته رسانه تشکیل دادیم که برگزاری مداوم جلسات کمیته رسانه استان می تواند نقش مهمی در جهت تقویت تعامل اصحاب رسانه و مدیران استان داشته باشد.

وی گفت: برگزاری نشست های این کمیته به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رویکرد بررسی و رسیدگی به مشکلات اهالی رسانه و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه در دستور کار استانداری قرار دارد و تاکنون 2 نشست این ستاد برگزار شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد:  درقالب شورای اطلاع رسانی نیز عملکرد دستگاه های اجرایی را در حضور رسانه ها به ارزیابی و نقد و نظر رسانه ها قرار داده ایم که در 5 جلسه اخیر این شورا عملکرد 10 دستگاه اجرایی در راستای شفافیت و راستی آزمایی آمار و عملکردها از سوی رسانه ها بررسی و نقد و ارزیابی شده است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری نیز در این نشست با اشاره به برگزاری مراسم روز خبرنگار در روز چهارشنبه 17 مرداد ماه جاری ، گفت: جشن روز خبرنگار با حضور خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران و فرمانداران برگزار خواهد شد .

مصطفی عرب تصریح کرد: تقدیر از تعدادی از پیشکسوتان و فعالین عرصه رسانه استان از برنامه های پیش بینی شده برای جشن روز خبرنگار است.

گفتنی است در این نشست که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات نیز حضور داشتند برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای برگزار ی مراسم روز خبرنگار انجام شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار