فرمانده انتظامي شهرستان شازند:
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي شهرستان شازند از تشدید طرح ارتقاء امنیت و کشف 27 هزار لیتر سوخت خارج از عرضه شبکه ملی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 31 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ محمد عقیل سلگی  در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت: روز گذشته مأموران کلانتری 13 شهرستان شازند در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از کامیون مذکور موفق به کشف 27 هزارلیتر سوخت خارج از عرضه شبکه ملی از نوع نفت کوره، فاقد مدارک معتبر گمرکی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اشاره به ارزش تقریبی 35 میلیون ریالی محوله قاچاق کشف شده یادآور شد: راننده خودرو در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سلگی در پایان با تقدیر از مشارکت شهروندان در اجرای موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی از آنان خواست تا درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی وفعالیت مجرمانه قاچاقچیان ، افراد سودجو و قانون گریز ازطریق تماس تلفن با مرکز فوریت های پلیس 110 نیروی انتظامی را درمبارزه جدی وقاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار