استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی در جریان بازدید از دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: شورای نگهبان پایگاه صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۶۳۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 26 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی، آقازاده استاندار مرکزی در جریان بازدید از دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: دشمنان انقلاب و اسلام همواره درصدد تخریب و ضربه زدن به نظام اسلامی و قانون اساسی هستند که بسیاری از نقشه های شوم آنان در سایه بصیرت و هوشیاری مسئولان به خصوص اعضای شورای نگهبان و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه نقش برآب شده است.

وی ابراز کرد: تاسیس نهاد شورای نگهبان نشان از زاویه دید باز و درایت امام راحل و دغدغه های ایشان برای اجرای عدالت بر مبنای موازین احکام دین اسلام بود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه شورای نگهبان پایگاه صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان است بیان کرد: وظیفه خطیر صیانت از قانون اساسی، پیشگیری از انحرافات احتمالی و حفظ اصول بنیادین و قوانین کشور برمدار اسلام بر عهده این نهاد انقلابی است که در چهار دهه حیات به خوبی به آن عمل شده است.

وی در خصوص شرایط اقتصادی کشور نیز گفت: بخشی از این مشکلات در نتیجه اعمال تحریم ها و بخشی نیز به دلیل ناکارآمدی برخی از مسئولان است که می توان با گسترش دامنه نظارتی و همچنین وحدت و همدلی مشکلات مدیریتی کشور را حل و فصل کرد.

آقازاده گفت: مشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس موازین قرآن است و به همین دلیل همواره در معرض توطئه ها و تهدیدهای دشمنان قرار دارد، بنابراین باید در سایه وحدت و همدلی و همچنین به کار گیری نیروهای کارآمد در بدنه مدیریتی کشور در راستای حل مشکلات گام های اساسی برداشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار