مشاور جوانان استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی: مشاور جوانان استاندار مرکزی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و رکود نسبی حاکم بر صنایع تصویب طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند .
کد خبر: ۶۳۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 23 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ پیمان رشیدی مشاور جوانان استاندار مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی با اشاره به طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی گفت: با طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی موافق هستیم و امیدواریم نمایندگان مجلس به این طرح رای مثبت دهند.

مشاور جوانان استاندار مرکزی  افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و رکود نسبی حاکم بر صنایع می بایست از کانال های دیگری زمینه اشتغال جوانان فراهم شود. حقوق دریافتی بازنشستگان شاغل می تواند برای فعالیت چند جوان صرف شود. باید به جوانان تحصیل کرده و متخصص اعتماد شود و این می تواند برای جلوگیری از خروج نخبگان و استفاده از ظرفیت های جوانان در بدنه مدیریت اجرایی کشور یک راه حل باشد.

رشیدی اعلام کرد: تصویب طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی هم به نفع دستگاه های اجرایی و هم به نفع جوانان است.

وی خاطر نشان ساخت: برخی شهردارها 20 سال پیش بازنشست شده اند اما امروز مجدد به عنوان شهردار معرفی می شوند که این امر مطلوب نیست. در کشورهای پیشرفته امور به جوانان با انگیزه و پرانرژی سپرده شده است. در شرایط اقتصادی امروز جامعه نیاز به نوآوری و استفاده از ظرفیت های جوانان داریم.

رشیدی عنوان کرد: از رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی به عنوان نماینده جوانان استان مرکزی درخواست دارم مجمع نمایندگان استان مرکزی را برای دادن رای مثبت به این طرح ترغیب کند تا راه برای اشتغال جوانان بازتر و هموارتر شود و جوانان انگیزه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار