رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:
تابناک مرکزی: رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: با تصویب طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی موافق هستم. این طرح می تواند منجر به کشف استعدادهای مدیریتی جدید شود.
کد خبر: ۶۳۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 23 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ علی ابراهیمی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی با اشاره به طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی گفت: مجلس یکبار موافقت خود را با تصویب طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی اعلام کرده است. اما تفسیرهای گسترده و وسیع از بند و تبصره های این طرح سبب شده بود بسیاری از بازنشستگان در حلقه مدیریتی کشور باقی بمانند و شاهد تغییرات نباشیم.

نماینده مردم شازند ادامه داد: با تصویب طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی موافق هستم. این طرح می تواند منجر به کشف استعدادهای مدیریتی جدید شود و یکی از کارهای ماندگار و مفید مجلس دهم خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی  افزود: چهل سال است در حلقه مدیریتی کشور هیچ حرکت و ابتکار سازنده ای برای ایجاد تغییر رخ نداده است و فرصت برای استفاده از ظرفیت نیروهای جوان گرفته شده است. چه در سطح کلان و چه در سطح استان ها شاهد ایجاد تغییر نیستیم که این امر سبب ایجاد تعارض بین نخبگان قدیم و جدید ایجاد شده است. نخبگان قدیم فضا را برای نخبگان جدید باز نمی کنند و نخبگان جدید نیز عملکرد نخبگان قدیم را قابل قبول نمی دانند.

ابراهیمی خاطر نشان ساخت: با روی کار آمدن دولت های مختلف در کشور بدون توجه به ظرفیت های جوانان شاهد دست به دست شدن مدیریت ها هستیم و اجازه نو شدن حلقه مدیریتی کشور را نداده است که با تصویب طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی می توان به ورود جوانان به عرصه های مدیریتی امیدوار بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار