با حضور استاندار مرکزی و نائب رئیس خانه احزاب ایران؛
تابناک مرکزی: آقازاده استاندار مرکزی در آیین افتتاح خانه احزاب استان مرکزی: خانه احزاب استان مرکزی نمادی از وحدت و انسجام باشد.
کد خبر: ۶۳۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 23 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ استاندار مرکزی در آیین افتتاح خانه احزاب استان مرکزی که با حضور حشمتیان نائب رئیس خانه احزاب ایران و مدیران و مسئولان استان مرکزی در سالن غدیر استانداری گفت: خانه احزاب استان مرکزی نمادی از وحدت و انسجام باشد.

آقازاده با اشاره به اینکه افتتاح خانه احزاب استان مرکزی تحقق وعده روز معارفه استاندار مرکزی است بیان کرد: شرایط امروز اقتصادی و سیاسی کشور وحدت همبستگی و همفکری همه جریانات را طلب میکند.

وی افزود: گروه های سیاسی هر زمان کشور به وحدت احتیاج داشته است برای دفاع از کیان کشور با همه توان به صحنه آمده اند. اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی در داخل و خارج کشور بواسطه انسجام همه گروه ها برای یک صدا شدن در اهداف انقلاب انقلاب است.

استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: افتتاح خانه احزاب ایران در استان مرکزی بی سابقه نیست و در دولت اصلاحات هم تاسیس خانه احزاب رخ داد اما عمر خانه احزاب در آن مقطع زیاد نبود.

وی با تاکید بر اینکه همه گروه های سیاسی تلاش کنند خانه احزاب استان مرکزی در بین خانه های احزاب کشور فعال تر و پویاتر باشد گفت: فعالیت های سیاسی در استان مرکزی قابل قبول بوده است. همزیستی و وحدت میان جریانات سیاسی که با وجود اختلاف سلیقه ها یکدیگر را تحمل می کنند اوج فهم سیاسی فعالین سیاسی استان مرکزی است که به الفبای مردم سالار ی و دموکراسی توجه می کنند.

وی افزود: اوج اقتدار سیاسی یک نظام مردم سالار این است که با وجود اختلاف نظرها شاهد یکپارچگی و وحدت گروه های سیاسی برای موضوعات مختلف باشیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: احزاب باید در همه روزها و اتفاقات فعال باشند. احزاب نباید تنها به دو ماه قبل و بعد انتخابات محدود باشند. رها کردن زمان توسط احزاب و فعالیت تنها در زمان انتخابات نشانه ضعف نظام حزبی در کشور است که باید نسبت به آن حساس بود.

وی ادامه داد: اوج فعالیت احزاب در زمان انتخابات است اما بعد از انتخابات زمان عضو گیری و بسط و گسترش اهداف حزب در جامعه است. دموکراسی و مردم سالاری دینی زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که شبکه احزاب اکثریت جمعیت کشور را در برگیرد. اگر شبکه احزاب اکثریت جامعه را در برگیرد شاهد پشیمانی بعد از انتخابات نخواهیم بود و خسارت های سیاسی و اقتصادی به کشور کمتر وارد می شود.

 

هیات رئیسه خانه احزاب استان مرکزی انتخاب شد

با حضور نماینده خانه احزاب کشور در استان مرکزی انتخابات هیات رئیسه خانه احزاب استان مرکزی برگزار شد

 بر اساس انتخابات برگزار شده افراد زیر به ترتیب آرا انتخاب شدند:

احزاب مستقل و اعتدالی: مهدی نیک عهد، ارتوگلی، میرهاشمی

اصلاح طلبان: امینی ، همتی، فرهمند

اصولگرایان: عزیزآبادی، براتی ، جودکی

بازرس : مجید درویش

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار