تابناک مرکزی: محمود الاه یاری به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان محلات جایگزین حسن شمس شد.
کد خبر: ۶۳۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 21 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیین تکریم و معارفه سرپرست آموزش و پرورش شهرستان محلات با حضور مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.

علی شیرخانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی در این آیین اظهار کرد: کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی را می‌پذیرد باید متعهد باشد که در جهت اهداف انقلاب خدمت کند.

شیرخانی گفت: اولین خصلت انسان مؤمن صدق و راستی است. مدیران ما بایستی در تمامی کارهایشان شفاف‌ باشند و همواره مسائل را شفاف‌سازی کنند. به قولی بایستی در اتاق شیشه‌ای باشند تا کارهایی که انجام می‌دهند مشخص باشد. یکی از صفاتی که آقای شمس داشتند صدق و راستی ایشان بود که هر مدیری بایستی داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: دومین صفت، شکر است. بایستی به خاطر مسئولیتی که به ما واگذار شده شاکر خداوند متعال باشیم. باید سنگ بنای خودمان را روی بنای قبلی بچینیم تا قدمی برای سیستم آموزش و پرورش کشور برداشته باشیم.

وی ادامه داد: مورد دیگر در رابطه با حیا است. بایستی در همه احوال و کارها خداوند را شاهد و ناظر اعمالمان بدانیم و رفتار‌هایمان را با توجه به وجود یک ناظر اصلاح کنیم. با توجه به اینکه کار ما با مردم و دانش‌آموزان سروکار دارد حسن خلق و اخلاق نیکو بسیار ارزشمند است.

شیر‌خانی تشریح کرد: امام حسین(ع) فرمودند: در مصیبت کربلا چیزی که این مصائب را برای من آسان کرد این بود که ایمان داشتم کسی مرا می‌بیند و ناظر رفتار من است. اگر روابط ما حسنه شود دیگر شاهد سیاسی‌بازی و بحث‌های سیاسی نخواهیم بود. اصلی‌ترین هدف آموزش و پرورش رساندن جامعه به اخلاق طیبه است.

وی گفت: شهرستان محلات برای ما ارزش ویژه‌ای دارد. مراکز قرآنی به دانش‌آموزان فرهنگی و قرآنی نمونه‌ای که محلات دارند؛ باعث پیشروی فرهنگی و جایگاهی استان در سطح کشور می‌شود. هم گرایی که در محلات وجود دارد در شهرستان‌های دیگر وجود ندارد. از مدیر جدید آموزش و پرورش محلات هم می‌خواهیم که از مؤسسات و دانش‌آموزان قرآنی و فرهنگی حمایت ویژه‌ای کنند.

در پایان این مراسم از حسن شمس مدیر سابق آموزش و پرورش محلات تجلیل و حکم محمود الاه یاری به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابلاغ شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار