در نامه اي خطاب به رئيس دانشگاه آزاد اسلامي؛
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی در نامه ای به رئیس دانشگاه آزاد خواستار ابقا و بازگشت به کار رئیس دانشگاه آزاد ساوه شد که به دلیل نصب تصاویر تملق آمیز در سمت خود برکنار شده بود.
کد خبر: ۶۲۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 12 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ آقازاده در نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساوه را شخصیتی علمی و مورد تایید اکثریت مردم، مسئولین و دانشگاهیان منطقه دانست و خواستار ابقا و بازگشت به کار نامبرده شد.

متن نامه استاندار مرکزی بدین شرح است:

جناب آقای دکتر رهبر

رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم

احتراماً، براساس اطلاعات واصله، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ساوه به دلیل نصب تصاویر جنابعالی و ریاست محترم هیئت امنای آن دانشگاه در کنفرانس مطبوعاتی عزل گردیده است. هرچند ایشان اعلام نمودند که استعفا داده اند، که هیچ منطق آگاهی این موضوع را نمی‌پذیرد.

اینکه تصاویر رؤسای دانشگاه آزاد در برخی مناسبت‌های آن دانشگاه بزرگتر از تصاویر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم نصب گردد موضوع جدیدی نبوده و مسبوق به سابقه می‌باشد. هرچند این مورد خلاف عرف بوده، اما در برخی از نشست‌های مشابه آن دانشگاه در سطح کشور ملاحظه شده است.

مزید استحضار اینکه رئیس برکنار شده یک شخصیت دانشگاهی و مورد تائید اکثریت مردم و مسئولین و دانشگاهیان در منطقه بوده و از سوابق علمی نیز برخوردار می‌باشد.

ضمن تقدیر از موضع واقع بینانه جنابعالی در تقبیح روحیه تملق و تظاهر، خواهشمند است برای از بین بردن هر نوع ذهنیت و سوءبرداشت و شائبه تسویه حساب غیر حرفه‌ای در شرایط موجود، دستور لازم در خصوص ابقا و بازگشت به کار نامبرده را در جایگاه قبلی صادر فرموده تا نسبت به ایجاد امید و وحدت در جامعه اقدام موثری صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار