سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: کشاورزان برای تحویل گندم و ثبت نام در سامانه پهنه بندی می‌توانند به جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۲۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 08 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما؛ زاهدی سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: کشاورزان برای تحویل گندم حتما باید در سامانه پهنه بندی ثبت نام کرده باشند و در غیر این صورت مراکز خرید گندم بار آن‌ها را تحویل نمی‌گیرند و هنگام مراجعه به مراکز خرید برای تحویل گندم با مشکل مواجه می‌شوند.

زاهدی افزود:  برای رفاه حال کشاورزان سامانه ثبت نام پهنه بندی باز است و گندمکاران می‌توانند به جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند و در سامانه ثبت نام کنند.

وی گفت: از هنگام ثبت نام در سامانه سیلو تا زمان تحویل محصول کشاورزان حداکثر ۴۸ ساعت طول خواهد کشید.

سرپرست معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: کشاورزان عزیز باید به این نکته توجه کنند که گندمی را که یک سال برای آن زحمت کشیده اند حتما باید به مراکز خرید رسمی دولت تحویل دهند تا صرف تولید نان شود.

زاهدی اظهار داشت : در سال جاری مانند سال‌های گذشته محصول تولیدی کشاورزان به صورت تضمینی خرید می‌شود و در حدود ۳۲ مرکز خرید اصلی و فرعی در سطح استان فعال هست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار