مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی:
تابناک مرکزی:  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی از الزام دولت برای ادارات و دستگاه‌های اجرایی به کاهش حداقل ۲۰ درصد از برق مصرفی خود خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 03 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صداوسیما ؛ اله داد گفت : از ۱۰ تیرماه تا پایان فصل تابستان ارزیابان شرکت توزیع برق استان نحوه مصارف ادارات و بانک‌ها را رصد می‌کنند.

وی افزود : گروه ارزیابان در زمان پیک بار (اوج مصرف) ادارات از ساعت ۱۱ تا ۱۵ در تابستان سال جاری، با مراجعه به ساختمان‌های اداری و بانک‌ها نسبت به ارزیابی شاخص‌های عملکردی مدیریت پیک بار مصرفی ادارات اقدام و نتایج عملکرد را به استانداری گزارش خواهند داد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و کمبود آب سد‌ها وکمبود انرژی در تابستان پیش رو گفت: متاسفانه  کاهش بارش ها در سال گذشته موجب شده  آب پشت سد‌ها به ۵۰ درصد ظرفیت سد‌ها نرسید که نشان از چالش مهم در کشور در حوزه برق دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی از الزام دولت برای ادارات و دستگاه‌های اجرایی به کاهش حداقل ۲۰ درصد از برق مصرفی خود خبر داد و گفت: در حال حاضر بسته به شرایط، بین ۵ تا ۷ هزار مگاوات کمبود تولید برق در کشور وجود دارد و اگر مدیریت در این راستا صورت نگیرد، احتمال خاموشی وجود خواهد داشت.

خاموش کردن چراغ‌های اضافی، کاهش مصرف سیستم سرمایشی، حذف وسایل برقی غیرضروری و به مدار آوردن دیزل ژانراتور‌ها در ساعت اوج بار از جمله راهکار‌های کاهش مصرف برق است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار