نماينده ولي فقيه در استان مركزی:
تابناک مر کزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی گام نخست جلب اعتماد عمومی و در نهایت توسعه همه جانبه کشور است.
کد خبر: ۶۲۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 03 July 2018

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان افزود: سلامت اداری به عنوان یک اصل مهم خدمتگذاری نیز باید مورد توجه مسئولان این نهاد قرار بگیرد.

وی ادامه داد: عملکرد بخش خصوصی و اصناف مختلف باید به صورت ویژه از سوی اداره کل مالیاتی مورد ارزیابی قرار گیرد و کسانی که در نوسانات قیمت ها سود سرشار می برند باید بیشتر از بقیه مالیات پرداخت کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: بیش از 80 درصد کسبه در استان مرکزی خرد هستند که همواره اداره کل امور مالیاتی و دستگاه های نظارتی 20 درصد کسبه عمده را به حال خود رها می کنند و به دنبال دریافت مالیات از کسبه خرد هستند در صورتی که این مهم علاوه بر کاهش بنیه اقتصادی کسبه خرد عدالت اجتماعی را نیز زیر سوال می برد.

وی گفت: سهم شهرداری ها از درآمدهای مالیاتی نیز باید به صورت کارشناسی پرداخت شود و بعد از پرداخت نیز باید از سوی دستگاه های نظارتی مورد ارزیابی قرار بگیرد تا اموال بیت المال در جای مناسب و به دور از هر گونه اسراف هزینه شود.

امام جمعه اراک تاکید کرد: شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی گام نخست جلب اعتماد عمومی و در نهایت توسعه همه جانبه کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سلامت سیستم اداری در اداره کل امور مالیاتی باید به گونه ای باشد که چنانچه یک نفر کوچکترین خطایی کرد برای همگان مشخص و بر اساس قانون با وی برخورد شود.

وی ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده نیز باید به صورت ضابطه و بر اساس توان کسبه و تولیدکنندگان در نظر گرفته شود چرا که افزایش این مهم نارضایتی عمومی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار