تابناک مرکزی: از زندگينامه شهید حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمی سنجانی در اراک رونمايي شد .
کد خبر: ۶۲۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 30 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفي دادوند سرپرست بنياد اراك ضمن گراميداشت شهداي هفتم تير گفت: شهيد سنجاني دلی سرشار از عطوفت داشت و نسبت به همگان مهربان بود وبا تاسی به مولای متقیان علی(ع) هیچ گاه برای مال و منال دنیا ارزشی قائل نشد و با همه تواضع و زهد خود، همیشه نسبت به مستکبران و ظالمان خشن و بی اعتنا بود.

وي بيان كرد: شهید و عالم والامقام سال های زیادی درشهرهای اراک، قم، تهران و شهرهای شمال کشور به سخنرانی و بیدار کردن مردم پرداخت و پرده از بسیاری از جنایات رژیم منحوس پهلوی و ایادی آمریکایی و استعماریش برداشت.

سرپرست بنياد تصريح كرد: مردم اراک در نخستین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با دعوت از وی برای نامزد شدن در انتخابات، با رأی قاطع وی را به عنوان وکیل خود برگزیدند. شهید هاشمی سنجانی در طول خدمت در سنگر مجلس به عضویت کمیسیون امور اوقاف و خدمات کمیته امداد نیز در‌آمد .

دادند اظهار كرد: سرانجام این عالم وارسته و مجاهد عرصه های علم و جهاد و روشنگری درتاریخ هفتم تیرماه سال1360 درحادثه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به اتفاق سایر همرزمانش درحزب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و روح مطهرش برای همیشه به سوی معبودش پرواز کرد. پیکر شهید پس از تشییع در قم در گلزار شیخان به خاک سپرده شد.

گفتني است رونمايي از زندگينامه شهید حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمی سنجانی در يادواره شهداي هفتم تير با حضور مسئولين استاني و شهرستاني و خانواده هاي شاهد و ايثارگر انجام شد.

انتهاي پيام /

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار