تابناک مرکزی: شهردار اراک گفت: آتش نشانی شهرداری اراک برای مقابله بهتر با هرگونه خطر احتمالی به نردبان ۶۸ متری اطفای حریق مجهز می شود.
کد خبر: ۶۲۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 30 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دیارآفتاب؛ داوود تاجران، با اشاره به تجهیز آتش نشانی شهرستان اراک به تجهیزات مورد نیاز گفت: به منظور خرید نردبان ۶۸ متری اطفای حریق آتش‌نشانی شهرداری اراک شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک بازدیدی را از شرکت سنگین کار صنعت انجام دادند.

تاجران اظهار کرد: خرید نردبان ۶۸ متری برای آتش نشانی شهرداری اراک به منظور تجهیز کردن امکانات سازمان آتشنشانی برای مقابله بهتر با هرگونه خطر احتمالی است.

وی داشتن تجهیرات مورد نیاز را یکی از مهمترین مباحث ایمنی و انجام درست عملیات اطفای حریق و دیگر عملیات هایی دانست که در چارچوب وظایف آتش نشانی انجام می شود و افزود: امید می رود با خرید این نردبان در زمان بروز حوادث با مشکلات کمتر شاهد مهار آن باشیم.

شهردار اراک با اشاره به مشخصه های نردبان ۶٨ متری بیان کرد: یکی از بارزترین و شاخص ترین مشخصه های نردبان ۶٨ متری راحتی کار با آن و در عین حال کاهش استرس کاربر در ارتفاعات است.

تاجران خاطرنشان کرد: نهایتا مقرر شد پس از بررسی دقیق و کارشناسانه و طرح در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی نسبت به تهیه این محصول و تجهیز آتش نشانی به نردبان ۶٨ متری اقدامات لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار