تابناک مرکزی: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: در ارتباط با خصوصی‌سازی پالایشگاه دچار ابهاماتی شده ایم و تا ابهامات برطرف نشود با خصوصی‌سازی این بخش مخالف هستیم.
کد خبر: ۶۲۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 30 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم؛ سعید فرخی، با اشاره به موضوع خصوصی‌سازی در استان مرکزی اظهار داشت: بحث خصوصی سازی یکی از تمهیدات بوده است که اجرای درست و دقیق آن از سوی مقام معظم رهبری هم بیان شده است که در این راستا اقداماتی در کشور اجرا شد.

وی افزود: باید شرکت‌های سوددهی که وجود دارند را به بخش خصوصی واگذار کنیم تا بخش خصوصی بتوانند این شرکت‌ها را به بهره‌وری بیشتر برساند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: هر اقدامی که در رابطه با کم شدن دخالت دولت در اداره شرکت‌ها صورت می‌گیرد، اقدام خوبی به نظر و حساب می‌آید.

فرخی خاطرنشان کرد: فرآیندی که انجام شد برای خصوصی سازی، بخشی از سهام به یک فرد در بخش خصوصی واگذار شد که البته فرآیند کاملا قانونی بوده است و امیدواریم با انجام این کار شرایط بهتری برای  ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی  در پاسخ به این سوال که "وضعیت خصوصی سازی پالایشگاه چگونه است؟" گفت: در ارتباط با خصوصی‌سازی پالایشگاه دچار ابهاماتی شده‌ایم و تا ابهامات برطرف نشود با خصوصی‌سازی این بخش مخالف هستیم.

وی ادامه داد: این ابهامات ایجاد شده در ارتباط با  شخص و صلاحیت افراد است که تلاش داریم تا موضوع را حل و فصل کنیم.

فرخی به موضوع واگذاری پالایشگاه شازند اشاره کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا این ابهامات در رابطه با پالایشگاه شازند را نیز برطرف کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار