تابناک مرکزی: رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: بخشی از بازاریان اعتصاب صنفی کردند و زمانی که متوجه شدند عده‌ای سودجو از این موضوع سوء استفاده می‌کنند سریعا علی‌رغم وجود مشکلات مغازه‌ها را باز کردند.
کد خبر: ۶۲۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 29 June 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، جمشید زند در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به نبود مشکل در بازار و تشکر ویژه از بازاریان و موقعیت‌شناسان اراک، اظهار داشت: بخشی از بازاریان اعتصاب صنفی کردند و زمانی که متوجه شدند عده‌ای سودجو از این موضوع سوء استفاده می‌کنند سریعا علی‌رغم وجود مشکلات مغازه‌ها را باز کردند.

وی افزود: توزیع‌کننده حلقه آخر است، چیزی که وجود دارد این که هم حلقه تولید و هم حلقه واردات رها هستند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی تصریح کرد: باید لیست کالاهای که تغییر ناگهانی دارند را تهیه کنیم و روزانه قیمت کالا با قیمت بازار آزاد را کنترل کنیم.

زند بیان کرد: هیچ مشکلی در سطح بازار درباره جنس نداریم، بزرگترین مشکل این است که دسترسی به جنس نداریم، تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا، کالا را در انحصار خودشان قرار داده‌اند، این مسائل دست اصناف نیست و درخواست می‌شود خط این‌‎ها را با اصناف جدا کنید.

وی ادامه داد: بحث صادرات و واردات را باید بیشتر پیگیری کنید، خدمات گران شده، این مشکل نیست، اما مشکل احتکار کالا توسط واردکننده و تولیدکننده است.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی عنوان کرد: مشکل اصلی در بخش توزیعی بوده و در بخش خدمات نیست، کالاهایی که قرار است به دستمان برسد یا به سختی ‌ می‌رسد یا اصلا نمی‌رسد و یا با شرایط بسیار سخت می‌رسد و اینها همه فشار به کسب و کار می‌آورند.

زند خاطرنشان کرد: بنابراین شرایط موجود به‌گونه‌ای است که می‌طلبد دولت تدابیری را در بخش‌ توزیع  داشته باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
مرگ بر آمریکا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار