رئیس شورای اسلامی شهر شیراز: بازنگری بعضی پست‌ها که افراد ضعیف در آن منصوب شده‌اند، به شهردار شیراز تذكر می‌دهم.
کد خبر: ۶۲۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 25 June 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:سید احمدرضا دستغیب، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۴ تیرماه در جلسه علنی شورای شیراز، گفت: شورای اسلامی شهر شیراز توجه ویژه‌ای به امامزادگان و اماکن متبرکه داشته و در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی و اسلامی با هیچ فردی تعارف ندارد.
وی همچنین با تبریک هفته قوه قضاییه و بزرگداشت آیت‌الله شهید دکتر بهشتی به عنوان بنیانگزار این قوه در نظام اسلامی ایران، بر لزوم حفظ و تقویت وحدت در سطوح مختلف جامعه تأکید کرد.
دستغیب گفت: اصلاحات در چارچوب ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی برای خدمت به ایران و مردم اجازه دست درازی دشمنان این مرز و بوم به احدی را نمی‌دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم استفاده از نیروهای متخصص و متعهد حاضر در شهرداری برای تصدی پست‌های مدیریتی و مسئولیت شهرداری‌های نواحی مختلف تأكید كرد و گفت: در خصوص به‌کارگیری نیروهای متعهد و متخصص از میان افراد شاغل در شهرداری و بازنگری بعضی پست‌ها که افراد ضعیف در آن منصوب شده‌اند، به شهردار شیراز تذكر می‌دهم.
وی همچنین به شهردار شیراز در خصوص عطف توجه ویژه به پروژه‌های نیمه تمام و توان تخصصی نیروهای حاضر در بدنه مجموعه شهرداری تذکر داد.
دستغیب با تصریح اینکه شورای شهر شیراز به هیچ عنوان اجازه نمی دهد، اشتغال افراد شاغل در شهرداری این کلانشهر با مخاطره مواجه شود، بر لزوم حفظ امنیت شغلی افراد در شرایط حاضر تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار