شهردار یزد در آیین تجلیل از پروفسور محمدحسین سلطان زاده که در دبیرستان ماندگار ایرانشهر یزد برگزار شد؛ بیان کرد: میراث معنوی در کنار میراث فرهنگی دلیل بر جهانی شدن شهر یزد است.
کد خبر: ۶۲۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 25 June 2018

مهدی جمالی نژاد در مراسم تجلیل از "پروفسور محمدحسین سلطان زاده" در خصوص اهمیت دانش بیان داشت: در گذشته شهرهایی مطرح می شدند که خدمات شهری بهتری داشتند اما هم اکنون شهری هایی مطرح می شوند که دست آوردهای فرهنگی ارزشمندی دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرهای دانش محور شهر های دانش گرا هستند؛ افزود: در شهرهای دانش محور عناصر جدیدی مورد توجه قرار می گیرند که سبب می شود این شهر ها نسبت یه سایرین متمایز باشند؛ یکی از این عناصر، میراث معنوی شهر ها است.

این مقام مسئول با اشاره به جهانی شدن شهر یزد، گفت: میراث معنوی در کنار میراث فرهنگی دلیل بر جهانی شدن شهر یزد است.

جمالی نژاد با انتقاد از عملکرد مدیران و مسئولان نسبت به معرفی نخبگان به جوانان، عنوان کرد: دلیل آشنا نبودن جوانان با نخبگان، مدیران شهری هستند و مسئولان باید در شناخت، پرورش و معرفی نخبگان به جوانان بکوشند و در حفظ این سرمایه ها نهایت تلاش ممکن را به عمل آورند.

پروفسور محمدحسین سلطان زاده، پزشک متخصص کودکان در این مراسم اظهار داشت: تنها دلیل انتخاب من در رشته علوم طبیعی، نجات جان انسان ها بود تا بتوانم تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کنم و پنجاه و سه سال همیشه آماده خدمت بوده ام.

سلطان زاده در توصیه به دانشجویان و دانش آموزان، عنوان کرد: جوانان در طول زندگی با عشق و با تمام وجود برای نجات جان انسان ها تلاش کنند.

گفتنی است محمدحسین سلطان زاده متولد ۲ تیر ماه ۱۳۱۷ از محله خرمشاه شهر یزد و فارغ التحصیل از دبیرستان ماندگار ایرانشهر در سال ۱۳۳۶ می باشد.

(پانا)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار