تابناک مرکزی: مسابقات فوتسال جام رمضان استان مرکزی یادواره صفر شاه محمدی با شرکت ۴۱ تیم در پنج رده سنی با شناخت تیم های برتر در اراک به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۱۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 16 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره صفر شاه محمدی با شرکت ۴۱ تیم در قالب پنج رده سنی زیر ۱۴سال(هفت تیم)، نوجوانان(چهار تیم)، جوانان(چهار تیم)، پیشکسوتان(شش تیم) و آزاد(۲۰تیم) در سالن فوتسال مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

براساس این گزارش، مسابقات به روش دوره ای- حذفی پیگیری شد، که در نهایت در رده سنی زیر ۱۴ سال پس از انجام ۲۱ بازی، تیم های اتحاد الف، صدرا و یاران عسکری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی نوجوانان پس از انجام شش بازی تیم های صدرا، طلایی پوشان و اتحاد اول تا سوم شدند.

براساس گزارش مهر، در رده سنی جوانان پس از انجام شش بازی در پایان تیم اتحاد به مقام نخست دست یافت، پیام ب در جایگاه دوم ایستاد و پیام الف مقام سوم را کسب کرد و در رده سنی پیشکسوتان هم پس از انجام شش بازی تیم های اندیشه، وحدت و اتحاد مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در رده سنی آزاد، پس از برگزاری ۴۸ مسابقه تیم آلومرول به مقام سوم دست یافت و تیم های پیام ولی عصر(عج) و اتحاد برای کسب مقام نخست و به دست آوردن کاپ قهرمانی این دوره از رقابت ها در مرحله فینال مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که پس از ۴۰ دقیقه تلاش، سرانجام تیم فوتسال پیام ولی عصر(عج) با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز میدان شد و برای پنجمین سال پیاپی جام قهرمانی مسابقات جام رمضان استان مرکزی را به دست آورد.

تیم اتحاد نیز با این شکست در جایگاه دوم ایستاد و به این ترتیب پرونده مسابقات جام رمضان سال ۹۷ استان مرکزی بسته شد.

گفتنی است داوری مسابقات را ۲۰ داور برعهده داشتند. همچنین ابوالفضل کمانی از تیم فوتسال پیام ولی عصر(عج) به عنوان بهترین بازیکن فنی مسابقات برگزیده شد و کاپ اخلاق نیر نصیب تیم فوتسال دیاکو گردید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار