رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی هویت جسد سوخته شده در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 10 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: 15 خرداد ماه امسال گزارشی از کشف جسدی سوخته در اطراف یکی از روستاهای شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد که بلافاصله ماموران انتظامی و تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با کشف جسد که متعلق به پسر جوانی بود و معاینه آن از سوی پزشکی قانونی مشخص شد مقتول در محلی دیگر به قتل رسیده و سپس جسدش به مکان مورد نظر منتقل و سوزانده شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: تحقیقات تخصصی ماموران پلیس در این خصوص آغاز شد و در مرحله نخست و بررسی بانک فقدانی های پلیس (سامانه افراد گم شده) و با توجه به آثار به دست آمده در صحنه قتل، هویت جسد به دست آمد.

حسینی خاطر نشان کرد:‌ با مشخص شدن هویت جسد که مفقود شدن او از سوی خانواده اش به پلیس اعلام شده بود، تحقیقات ادامه یافت و به سرعت سرنخ هایی از دست داشتن یک دختر جوان در این قتل به دست آمد.

وی گفت: با هماهنگی مرجع قضایی بلافاصله متهم دستگیر و تحت بازجویی های تخصصی ماموران پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، سرانجام دختر جوان لب به اعتراف گشود که مقتول خواستگار قبلی او بوده و با وجود دریافت پاسخ منفی از سوی خانواده اش، همچنان با یکدیگر در ارتباط بوده اند.

حسینی تصریح کرد: متهم اعتراف کرد که پس از مدتی با جوانی دیگر آشنا شده و زمانی که مقتول از این موضوع مطلع می شود برای او ایجاد مزاحمت کرده و نقشه قتلش را طراحی کرده است.

وی گفت: متهم در اعترافات خود بیان کرده که با برنامه ریزی قبلی مقتول را به محلی کشانده و با همکاری خواستگار جدید مقتول را به قتل رسانده و جسدش را به بیابان های اطراف اراک منتقل و سوزانده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اعتراف متهم دستگیر شده، متهم دیگر پرونده نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

حسینی اظهار داشت: با تکمیل تحقیقات پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار