رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزی:
تابناک مرکزی: رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزی گفت: در دو حادثه رانندگي در محورهاي مواصلاتي استان، دو نفر کشته و شش نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۶۱۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 03 June 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ایرج کهریزی در بیان جزئیات نخستین حادثه گفت: در نخستین سانحه رانندگي كه در حدود ساعت 18 و 37 دقيقه روز گذشته براثر برخورد  دو دستگاه خودروی پراید در کیلومتر37 محور خمین- محلات به وقوع پيوست، راننده یکی از خودروها به علت شدت جراحات وارده دردم فوت شد و راننده و چهار سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

وی یادآور شد:علت حادثه مذکور از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه تجاوز به چپ یکی از خودروهای پراید عنوان شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: دومین حادثه رانندگی نیز در حدود ساعت 7 و 30 دقیقه صبح روزجاری، براثر برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با خودروی پراید در کیلومتر 30 محور ساوه- تهران رخ داد، که در این سانحه راننده خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده، درمحل حادثه فوت شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی  خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پراید را علت این حادثه بیان داشته است.

کهریزی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا همواره درهنگام رانندگی رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرارداده و از هرگونه عجله و شتاب که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان و دیگر افراد جامعه درپی خواهد داشت، خودداری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار