تابناک مرکزی: کمیته امداد استان مرکزی به ‌واسطه تلاش‌های انجام‌ شده در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تکریم ارباب‌‌رجوع از استاندار مرکزی لوح تقدیر گرفت.
کد خبر: ۶۱۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 31 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی از استان مرکزی، استاندار استان مرکزی در مراسم تجلیل از دستگاه‌های فعال درزمینه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تکریم ارباب‌رجوع، لوح تقدیر کمیته امداد استان مرکزی را به مدیرکل تقدیم و بر اهتمام جدی به رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: بر اساس عملکرد دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی در خصوص ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سال ۱۳۹۶ در سطح استان، موفق به کسب ۹۸,۹۷ درصد امتیازات مربوطه شده، لذا مساعی و تلاش دلسوزانه این مجموعه در کسب این موفقیت ارزشمند(سطح ۱) را ارج نهاده و از تلاش‌های خالصانه و اهتمام جدی در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تکریم ارباب‌رجوع تقدیر و تشکر می‌شود.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد حل مشکلات مددجویان را در برنامه‌های کاری خود قرار داده است، گفت: کمیته امداد علاوه بر تأمین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت در ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت خدمات قابل‌توجهی داشته است.

وی افزود: کمیته امداد استان مرکزی سال گذشته با ایجاد سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان موفق شد در این بخش رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در پایان گفت: خدماتی که کمیته امداد استان مرکزی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اشتغال‌زایی است که تلاش داریم سطح این خدمات را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار