با حضور وزیر بهداشت؛
تابناک مرکزی: طرح توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با حضور وزیر وزیر بهداشت، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۱۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 31 May 2018

به گزارش  تابناک مرکزی، قاضی‌زاده هاشمی در سفر یک روزه خود به استان مرکزی از فاز دوم مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک بازدید و این طرح را افتتاح کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با 96 تخت ظرف مدت 2 سال با اعتبار30 میلیارد ریال از محل فروش اوراق وقف و دانشگاه علوم پزشکی اراک ساخته و تجهیز شده است.

طاهراحمدی با بیان اینکه به ازای هر هزار نفر جمعیت در استان مرکزی، یک و نیم تخت بستری وجود دارد، اظهار داشت: تعداد تخت های بستری در استان مرکزی ناکافی است و با ایجاد 300 تخت بستری در سال های اخیر، همچنان نیاز به تامین تخت های بیشتر در استان احساس می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هفت هزار بیمار مبتلا به سرطان در استان مرکزی شناسایی شده که برای درمان آنان نیاز به مرکز درمانی مجهز با تخت بستری مناسب است.

طاهر احمدی افزود: 30 تا 40 درصد از مجموع بیماران خدمات گیرنده درمانی، از استان های همجوار به استان مرکزی مراجعه می کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر خود به استان مرکزی از ساختمان در حال احداث مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک نیز بازدید و با حضور در شهرستان شازند بیمارستان 160 تختخوابی شازند را کلنگ زنی  کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار