تابناک مرکزی: مدیرکل زندان‌های استان مرکزی گفت: هم اینک ۱۸۷ زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای استان با بدهی بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال چشم انتظار کمک خیران هستند.
کد خبر: ۶۱۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 24 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دیار آفتاب؛ علی‌عباس فلاحتی‌مطلق، مدیرکل زندان‌های استان مرکزی در آستانه برگزاری جشن های گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان گفت: ستاد دیه استان مرکزی از سال ۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون اقدامات ارزشمندی را به همت خیرین در جهت آزادی زندانیان انجام داده است.

فلاحتی‌مطلق اظهار کرد: از سال ۸۸ تاکنون با کمک ۳۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریالی خیران به ستاد دیه استان یک‌هزار و ۶۸۷ زندانی آزاد شدند؛ سال گذشته نیز به واسطه کمک ستاد دیه و مبالغی که توسط خیرین اهدا شده بود ۲۸۶ نفر از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی با اشاره به اینکه هم اینک ۱۸۷ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان نیازمند کمک خیرین هستند، ادامه داد: بدهی این زندانیان بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال است.

فلاحتی‌مطلق اظهار کرد: این افراد زندانی شامل بدهکاران دیه حوادث رانندگی، حوادث کارگاهی، محکومان مالی و بدهکاران مهریه هستند که چشم انتظار کمک خیران هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار