تابناک مرکزی: معاون اقتصادي استاندار مركزي گفت: تا زمان تعیین وضعیت مشتری و سهامدار جدید شرکت هپکو بر اساس تکلیف وزیر صنعت، سازمان خصوصی سازی مدیریت شرکت هپکو را بر عهده خواهد داشت.
کد خبر: ۶۱۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 24 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی، فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: مشکلات شرکت هپکو اراک با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد.

فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اظهار کرد: پیرو بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت هپکو در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید با حضور شریعتمداری وزیر و معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و معاون اقتصادی استانداری مرکزی، معاون وزیر کشور، معاون وزیر کار، معاون دادستان کل کشور ، رئیس سازمان خصوصی سازی ، نمایندگان بانکها و مسئولین مربوطه تشکیل و مسائل و مشکلات شرکت هپکو به صورت ویژه در این نشست بررسی گردید.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این نشست گفت : رسیدگی فوری به وضعیت این شرکت ، تعیین تکلیف مدیریت و پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل و واگذاری شرکت به سهامدار دارای اهلیت و منابع مالی در این نشست مورد تاکید قرار گرفت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی در خصوص مصوبات این جلسه گفت : با پیشنهاد استاندار مرکزی و تاکید وزیر صنعت ، معدن و تجارت مقرر گردید تا هفته آینده سازمان خصوصی سازی نسبت به پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل شرکت هپکو اقدام نماید.

وی گفت : همچنین با توجه به اختیار مالکانه 60/7 درصدی سازمان خصوصی سازی ، تا زمان تعیین وضعیت مشتری و سهامدار جدید بر اساس تکلیف وزیر صنعت ، این سازمان راساً مدیریت شرکت هپکو را بر عهده داشته باشد.

فرخی خاطر نشان کرد: در این نشست پیشنهادات و راهکارهایی جهت بهبود شرایط این شرکت به سازمان خصوصی سازی ارائه شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار