تابناک مرکزی: مدیرعامل پالایشگاه نفت امام خمینی شازند از نهایی شدن توافق‌نامه فنی ارتقای کیفیت بنزین این پالایشگاه تا سطح یورو ۵ تا حدود دو ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 20 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا؛ علیرضا امین درمورد اقدامات انجام شده در زمینه نوسازی و بهسازی محصولات پالایشگاه شازند اراک توضیح داد: در این زمینه با لایسنسورهایی که واحدهای پالایشی این پالایشگاه با لیسانس آن ها ساخته شده است درحال مذاکره هستیم و مشغول بررسی مسائل مختلف هستیم که درنهایت توافق‌نامه فنی را امضا کنیم.

وی افزود: یکی از مسائل مورد بررسی کاتالیست‌ها هستند. آن‌ها کاتالیست‌ها را به ما فروخته‌اند و برای مدیریت کاتالیست در حال مذاکره هستیم تا قراردادهایی امضا کنیم و طبق این قراردادها کیفیت محصولات تولیدی در این پالایشگاه را بهینه سازی کنیم.

مدیرعامل پالایشگاه نفت امام خمینی شازند با بیان اینکه یکی از محصولات مذکور بنزین است، تصریح کرد: هدف از این قراردادها این است که بتوانیم با تغییرات کاتالیست قسمتی از بنزین را به یورو۵ تبدیل کنیم. مشکلی برای نهایی کردن قرارداد وجود ندارد و احتمالا تا دو ماه آینده توافق‌نامه فنی امضا می‌شود.

علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در آخرین نشست خبری خود اعلام کرده بود که حجم تولید بنزین یورو ۴ در پالایشگاه شازند ۱۷ میلیون لیتر در روز است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار