فرمانده انتظامی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری زن کلاهبردار با 30 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال در اراک خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ 12 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سردار کیومرث عزیزی در تشریح این خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در اواخر سال گذشته در خصوص کلاهبرداری و تشکیل 30 پرونده در این رابطه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیمی زبده از کارآگاهان پلیس برای شناسایی فرد کلاهبردار افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد اواخر سال گذشته خانمي ناشناس تحت عنوان مسافر در خودروهاي عمومي و يا شخصي خود را كارمند ادارات دولتي و منتسب به افراد و شخصیت های مهم و با نفوذ که توانایی حل مشکلات مردم در ادارات دولتی را دارد معرفی کرده و با وعده های واهی از آنان مبالغي وجه نقد دريافت كرده و براي پيگيري به آنان آدرس و مشخصاتی نادرست ارائه مي كرده است.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی محل اختفای فرد کلاهبردار در يكي از محله هاي شهر اراك شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف متهم به 30 فقره کلاهبرداری از شهروندان در اراک به مبلغ یک میلیارد ریال خاطرنشان کرد: مراحل تكميل تحقيقات در اين پرونده همچنان ادامه دارد و دو نفر همدست کلاهبردار نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار