فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی با ۴۰۰ شاکی در شهرستان خمین خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 04 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: کلاهبرداری که با وعده تحویل اتومبیل‌های لوکس از ۴۰۰ نفر از شهروندان خمین در حدود ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیرشد.

عزیزی افزود: در پی اعلام گزارش‌ها و وصول چندین پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی شهرستان خمین، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طی تحقیقات از شاکیان پرونده مشخص شد فردی با وعده تحویل خودرو‌های لوکس و سود‌های بالا از حدود ۴۰۰ نفر از شهروندان خمین در حدود ۲۰۰ میلیارد ریال وجه نقد دریافت کرده و پس از وارد کردن خودروها، به جای تحویل آن‌ها به واریزکنندگان وجه، اقدام به صدور چک بلامحل به سرمایه گذاران نموده و به صورت ناگهانی از شهرستان خمین متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه داد: با توجه به نارضایتی شاکیان پرونده با همکاری و مساعدت دستگاه قضائی، اقدامات تخصصی کارآگاهان برای دستگیری این فرد آغاز شد تا اینکه در تحقیقاتی که چندین ماه به طول انجامید، مخفیگاه این فرد در یک مجتمع آپارتمانی در شهر اراک شناسایی شد.

وی بیان کرد: در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، این فرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی انتقال که سرانجام با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

عزیزی با اشاره به تماس‌های متعدد مال باختگان با سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و قدردانی از عملکرد کارآگاهان پلیس در دستگیری این فرد تصریح کرد: مجموعه انتظامی استان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به کلیه آحاد شهروندان است و لازم است شهروندان درکنار اقدامات بازدارنده دستگاه‌های متولی نظم و امنیت، هشدار‌ها و توصیه‌های لازم در پیشگیری از بروز جرم و آسیب‌های اجتماعی به خاطر سپرده و جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار