مدير كل روابط عمومي استانداری مرکزی؛
تابناک مرکزی: مدير كل روابط عمومي استانداری مرکزی گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی 25 اردیبهشت ماه در یکی از واحدهای تولیدی استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 04 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی عرب مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی در سی و دومین نشست هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، گفت: مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی 25 اردیبهشت ماه جاری همراه با تجلیل از خانواده شهدای روابط عمومی و پیشکسوتان این عرصه برگزار می گردد.

عرب مدیر کل روابط عمومی استانداری اظهار کرد: 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزشمندی برای تبیین نقش و جايگاه مهم روابط عمومي ها و همچنین تقدیر وتشکر از زحمات و تلاش های صادقانه سختکوشان این عرصه است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری تصریح کرد: مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی 25 اردیبهشت ماه با توجه به نامگذاری امسال با عنوان "حمایت از کالای ایرانی"  و با توجه به  نقش مهم روابط عمومی ها در تحقق این شعار در یکی از واحدهای تولیدی استان برگزار خواهد شد و  همکاران روابط عمومی از این واحد تولیدی بازدید خواهند داشت.

مصطفی عرب با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ تجلیل و تکریم از پیشکسوتان، تصریح کرد: تکریم از پیشکسوتان و همچنین تجلیل از خانواده شهدای عرصه ارتباطات و روابط عمومی از ویژه برنامه های پیش بینی شده برای آیین گرامیداشت روز روابط عمومی است.

مدیر کل روابط عمومی استانداری ابراز کرد: برگزاری نشست و میزگرد های خبری در خبرگزاری های استان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات حوزه روابط عمومی ، تقدیر از روابط عمومی های برتر با اهدای تندیس شهیدان ثامنی و بابایی از شهدای عرصه روابط عمومی ،حضور خانواده روابط عمومی در برنامه های پر مخاطب صدا و سیمای استان ، تهیه ویژه نامه و برگزاری نشست اصحاب رسانه با روابط عمومی ها از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی است. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به اینکه هفته روابط عمومی متعلق به همه کسانی است که در حوزه روابط عمومی و ارتباطات فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: امیدوارم با عزم جمعی و همت همگانی شاهد برگزاری موفق برنامه های هفته روابط عمومی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار