تابناک مرکزی: تیم فوتبال استقلال تهران با تک گل مهاجم سنگالی خود در فینال جام حذفی مقابل خونه‌به‌خونه به برتری دست پیدا کرد و برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی شد.
کد خبر: ۶۰۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 04 May 2018

به گزارش تابناک مرکزی، دیدار دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه از ساعت 19 و 15 دقیقه سیزدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان خرمشهر با حضور 13 هزار استقلالی و با قضاوت حسین زرگر برگزار شد.

آبی پوشان در بیشتر دقایق نیمه نخست در نیمه زمین حریف توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی حملات جدی بر روی تیم حیف ایجاد نکردند تا همراه با ارائه بازی متوسط تیم بابلی بازی جذابی از دو تیم شاهد نباشیم. اما سرانجام در دقیقه 35 استقلال ها از روی پاس دقیق خسرو حیدری و بغل پای حرفه ای مامه تیام به گل برتری رسیدند. البته تیام که در ادامه بازی از ناحیه مچ پا احساس درد می کرد، جای خود را به علی قربانی داد تا برتری یک بر صفر استقلال پایان بخش نیمه نخست باشد.

در نیمه دوم به رغم اینکه دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خونه به خونه تعدادی از بازیکنان خود را در این دیدار در اختیار نداشت، بازی هجومی را در دستور تیمش قرار داد تا در دقیقه 63 ضربه سر رضا آقابابایی هافبک هجومی تیم خونه به خونه در محوطه 6 قدم استقلال را مهدی رحمتی گلر آبی پوشان در آستانه ورود به دروازه با دست چپ دفع کند.

در دقیقه 75 یکی از هواداران تیم استقلال وارد زمین بازی شد و رحمتی را در آغوش کشید که او با حضور نیروی انتظامی به بیرون هدایت شد.

پنج دقیقه بعد سرور جپاروف هافبک ازبکستانی استقلال می توانست دروازه تیم خونه به خونه را برای دومین بار باز کند که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

تلاش های اندک نماینده فوتبال مازندران در اواخر این دیدار برای جبران گل خورده نیز ثمری نداشت تا آبی پوشان تهرانی برای هفتمین بار فاتح جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور شوند.

در حاشیه این دیدار و اوایل نیمه نخست تعدادی از هواداران تیم خونه به خونه صندلی های جایگاه تماشاگران را شکستند و آنها را به سمت جایگاه خبرنگاران پرتاب کردند که یکی از هواداران نیز در ادامه درگیری ها از ناحیه دست مصدوم شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار