کد خبر: ۵۹۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 27 April 2018

تابناک / رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اظهارنظرهای اخیری که در مورد حمایت وی از شخص خاصی در تیم فوتبال سپیدرود رشت مطرح شده است گفت:‌ هیچ‌گونه حمایتی از افراد وابسته به مافیای فوتبال در گیلان نکرده و نمی‌کنم.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ درباره تیم فوتبال سپیدرود رشت بنده تاکنون از هیچ فرد یا شخص خاصی حمایت و جانبداری نکرده‌ام و معتقدم باید با کوتاه کردن دست مافیا از فوتبال گیلان از افرادی که واقعاً انگیزه خدمت دارند پشتیبانی کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان عنوان کرد:‌ تیم فوتبال سپیدرود رشت از جمله تیم‌های بسیار قدیمی و ریشه‌دار استان گیلان محسوب می‌شود بنابراین با این خیل عظیم طرفدارانی که دارد باید تمام مسئولان استان با جدیت به حل مشکلات و گرفتاری‌های سپیدرود کمک کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد:‌ تیمی که طرفداران آن با یک باختش آزرده‌خاطر می‌شوند و با کسب یک برد چنان موجی از شادی در آنان و فضای شهر رشت ایجاد می‌شود شایسته نیست در دام افرادی که تاکنون هیچ آورده‌ و سودی برای آن نداشته‌اند گرفتار شود.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به ‌تیم سپیدرود استفاده کرد بیان داشت: اینکه اخیراً برخی رسانه‌ها مطالبی را راجع به جانبداری بنده از مدیرعامل این تیم انعکاس داده‌اند به‌هیچ عنوان صحت ندارد و از همین‌جا اعلام می‌کنم تنها از موجودیت این تیم حمایت خواهم کرد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ انسجام بین مسئولان برای کمک به تیم سپیدرود رشت ابراز داشت:‌ هر کسی که دلسوز این استان و شهر رشت است از نماینده مجلس آن گرفته تا استاندار و دیگر مدیران و مسئولان شهری موظف به حمایت و پشتیبانی برای کمک به پیشرفت و بقای این تیم در لیگ برتر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان به وجود مافیا در فوتبال گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش برای نزدیک شدن و اتصال به مراکز قدرت از جمله تحرکاتی است که مافیای فوتبال گیلان بدون در نظر گرفتن سرنوشت تیم سپیدرود تنها در جهت منافع شخصی و ارتقای جایگاه خود انجام می‌دهد.

کوچکی‌نژاد با رد هرگونه ایجاد ارتباط با مافیای فوتبال گیلان عنوان کرد:‌ بنده به شخصه حمایت جدی‌ خود را از کسانی که می‌خواهند صادقانه پا به عرصه خدمت در جهت اعتلاء و پیشرفت تیم سپیدرود رشت بگذارند اعلام می‌کنم و در این راه نیز از هیچ اقدام لازم و کمکی دریغ نخواهم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اعلام حمایت جدی خود از هیئت فوتبال استان گیلان گفت:‌ امیدوارم با مساعدت همه دوستداران واقعی تیم سپیدرود رشت و خیل عظیم طرفداران پرشور و متعصب آن شاهد روزهای بهتری برای این تیم باسابقه استان گیلان و شهر رشت در لیگ برتر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار