تابناک مرکزی: معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: 2 هزار و 600 حلقه چاه فاقد پروانه در استان مرکزی وجود دارد.
کد خبر: ۵۹۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، محمود قدبیگی افزود: با مسدود شدن این چاه های غیر مجاز 12 میلیون مترمکعب در برداشت از سفره های آب زیرزمینی صرفه جویی شد.

معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: 2 هزار و 600 حلقه چاه فاقد پروانه در استان مرکزی وجود دارد که یک هزار و 630 حلقه آن مربوط به چاه های شناسایی شده است که تعیین تکلیف می شوند.

قدبیگی افزود: یک هزار و 120 حلقه چاه غیرمجاز تاکنون توسط کمیسیون رسیدگی به صدور پروانه های این شرکت تعیین تکلیف شده و در راستای جبران کسری مخزن دشت های استان مرکزی، پس از گذراندن مراحل قانونی، مهر و موم می شوند.

وی اظهار کرد: سالانه 300 میلیون مترمکعب آب از 2 هزار و 600 حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی استان مرکزی استحصال می شود.

معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: پارسال از حفر 45 مورد حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی در استان مرکزی جلوگیری شد.

قدبیگی افزود: 10هزار و 500 حلقه چاه پروانه دار شامل کشاورزی، صنعتی و آشامیدنی در این استان وجود دارد که هفت هزار و 300 حلقه از این تعداد در بخش کشاورزی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
بزرگتربن ننگ برای شهرستان های استان مرکزی بودن آنان در استان و همجواری با اراک گل به در است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار