نماينده ولي فقيه در استان مركزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و سلحشوری نیروهای مسلح به خصوص ارتش، قدرت مطلق منطقه خاورمیانه است.
کد خبر: ۵۹۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 19 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در آیین رژه گرامیداشت روز ارتش در مرکز آموزش پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک، افزود: مهارت های تخصصی ارتش، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه خاورمیانه و جهان برجسته کرده و ایران به برکت تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح به خصوص ارتشیان دلاور، قدرت بی چون و چرای منطقه محسوب می شود.

وی ادامه داد: سربازان نظام در حوزه ارتش با درک وسیع از آموزه های دینی و وفاداری و تعهد به ارزش های نظام توانمندی های مهارتی و تخصصی خود در عرصه دفاعی را با ایمان و معنویت گره زده اند و این مهم عاملی برای اقتدار آنان و هراس دشمن از توانمندی این نیرو است.

امام جمعه اراک اظهار کرد: گسترش معنویت و اخلاق در بین نیروهای ارتشی عامل اصلی عشق و علاقه ملت به این قشر از جامعه است و ولایتمداری و مردم محوری ارتش همواره برای همگان مشهود بوده است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شرایط ارتش از لحاظ تجهیزات و تسلیحات نظامی بسیار نامناسب بود اما پس از پیروزی انقلاب و با بهره گیری از دانش و فنون روز دنیا از سوی متخصصان داخلی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هم به لحاظ نیروی انسانی کارآمد و هم به لحاظ تجهیزات نظامی قدرت نخست منطقه است و ارتشیان سلحشور باید به قدرت خود افتخار کنند چرا که رمز موفقیت و ثبات ارتش در اطاعت از ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حمله موشکی آمریکا و متحدانش به خاک سوریه را محکوم کرد و گفت: این اقدام استکبار جهانی بر خلاف مقررات سازمان ملل است و باید با این اقدام جنایتکارانه شیطان بزرگ برخورد قاطع شود.

وی افزود: آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین با قلدری و زورگویی پنج حق وتو در سازمان ملل دریافت کرده اند که آمریکای جنایتکار بر این اساس 50 قطعنامه شورای امنیت بر علیه اسراییل را وتو کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار