تابناک مرکزی: معاون هنری و ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از چاپ ۴۰ عنوان کتاب در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 17 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از دیار آفتاب؛ داود کرمی؛ مدیر امور هنری، ادبیات و انتشارات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تعداد کتب منتشر شده در حوزه دفاع مقدس توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: از سال ۹۱ تا سال ۹۶ در مجموع ۸۰ عنوان کتاب را در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس تهیه و چاپ کرده که از این تعداد ۴۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان بوده است.

وی افزود: از مجموع کتب منتشر شده در این حوزه ۳۱ عنوان کتاب در سال ۹۶ با هدف ترویج و نشر فرهنگ پایدار دفاع مقدس و حفظ آثار مربوط به این دوران در دو بخش کوک و بزرگسال با موضوعات مختلف شامل خاطرات رزمندگان استان، زندگینامه شهدا، شعر و بررسی عملیات‌ها، کتاب داستان، کودک و... منتشر شده‌اند.

مدیر امور هنری، ادبیات و انتشارات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه تولید کتاب صوتی نیز ۵ عنوان کتاب تهیه شده که در ماه آینده رونمایی خواهد شد، گفت: همچنین با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی برای اولین بار در استان کتاب «پرستوی آذرین» با موضوع دفاع مقدس ویژه نابینایان و کم بینایان تهیه و منتشر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار