تابناک مرکزی: فرماندار آشتیان از احداث بزرگترین شهرک گردشگری استان مرکزی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 17 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام جوان؛ نظام‌الدین جهان میرزایی با اشاره به برگزاری جلسه امضای تفاهم نامه اجرای مجموعه شهرک گردشگری شرکت آسمان یاران امیرکبیر در فرمانداری آشتیان، به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه گردشگری اشاره كرد وگفت : آشتیان علاوه بر پتانسیل موجود در حوزه صنعتی و اقتصادی از بهترین ظرفیت و زیرساخت برای ایجاد و توسعه صنعت گردشگری برخوردار است.

وی با اشاره به برخورداری آشتیان از آثار تاریخی متعدد و فراهم بودن بستر لازم برای جذب گردشگر، افزود : توسعه صنعت گردشگری بهترین راهکار برای رونق شهرستان آشتیان است.

فرماندار آشتیان ادامه داد: مزیت بالای این شهرستان به لحاظ گردشگری موجب شد تا با انعقاد تفاهم نامه‌ای اقدام به اجرای طرح مجموعه شهرک گردشگری شرکت آسمان یاران امیرکبیر به عنوان بزرگترین شهرک گردشگری استان مرکزی با بخش خصوصی شود تا زمینه تقویت این صنعت در شهرستان فراهم شود.

وی بیان کرد: این طرح درپنج  فاز و در بخش‌های مختلف پیست سوارکاری، انواع ورزش‌ها، احداث دریاچه مصنوعی، سایت پرواز تفریحی و ... اجرا خواهد شد و علاوه بر آن دهکده سلامت در این مجموعه احداث خواهد شد.

جهان میرزایی تصریح کرد: زمین مورد درخواست شهرک به مساحت ۵۰ هکتار از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بر اساس طرح به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار خواهد شد و عملیات اجرایی پروژه پس از دریافت زمین طبق برنامه زمان‌بندی طرح آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار