مديركل روابط عمومي استانداری مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: مديركل روابط عمومي استانداری مرکزی گفت: همزمان با "روز جهانی زمین پاک" در روز دوم اردیبهشت ماه طرح پاکسازی حاشیه جاده های استان مرکزی از زباله در 12 نقطه برون شهری اجرا می شود.
کد خبر: ۵۹۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 16 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی عرب مدیر کل روابط عمومی استانداری در نشست هماهنگی اجرای طرح پاکسازی حاشیه جاده های استان در راستای کمپین بی زباله، گفت: طرح پاکسازی حاشیه جاده های استان از زباله در 12 نقطه برون شهری اجرا می شود.

مصطفی عرب مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی همواره بعنوان یکی از اولویتهای مهم دولت تدبیر و امید مطرح بوده و هست و در پایان سال 96 نیز طی بخشنامه ای سیاست های محیط زیستی و منابع طبیعی کشور از سوی وزارت کشور به استانداران ابلاغ شده است.

وی گفت: اجرای این سیاست ها  در ابعاد مختلف  بعنوان یکی از محورهای ارزیابی استانداری ها از سوی وزارت کشور مد نظر قرار دارد.

عرب تصریح کرد: در همین راستا پویشی در سطح کشور و استان از اواخر سال گذشته با نام " چالش بی زباله" شکل گرفت که بسیاری از مسئولین، رسانه ها، سازمان های مردم نهاد، هنرمندان و اقشار مختلف مردم ضمن پیوستن به این کمپین راهکارهایی برای کاهش تولید و همچنین جمع آوری زباله و... ارائه دادند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری ابراز کرد: حسب دستور استاندار مرکزی مقرر شده همزمان با "روز جهانی زمین پاک" طرح پاکسازی برخی از جاده های استان با نظارت و مدیریت فرمانداری ها و همکاری همه بخشها از جمله شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها، سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و مشارکت حداکثری مردم اجرایی شود.

وی با اشاره به نقش موثر روابط عمومی دستگاه های اجرائی استان در اجرای این طرح، گفت: روابط عمومی کلیه دستگاه های اجرائی ، نهادهای عمومی و انقلاب اسلامی بلحاظ اهمیت و جایگاه و ارتباط با اقشار مختلف مردم، می توانند نقش موثری در جلب مشارکت حداکثری مردم و ایجاد هماهنگی به منظور حضور کارکنان و جامعه هدف در اجرای این طرح و همچنین تبلیغات و فضاسازی محیطی ایفا نمایند.

عرب ابراز کرد: در این نشست مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی برای بهره گیری از  همه ظرفیت های موجود جهت کمک به اجرای مطلوب این پویش  اعلام آمادگی نمودند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی بیان کرد: اجرای این طرح در شهرستان های استان نیز از سوی فرمانداران با جدیت در حال پیگیری است و همزمان با دوم اردیبهشت ماه روز جهانی زمین پاک با همکاری همه بخشها اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: رسانه ها نیز در این پویش نقش اساسی بر عهده دارند بر همین اساس اواخر هفته جاری نشست خبری این طرح با حضور استاندار مرکزی برگزار و اهداف، برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده در این طرح تبیین و تشریح خواهد شد.

عرب در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با توجه به جدیت و حمایت بسیار خوب استاندار مرکزی بعنوان نماینده عالی دولت در استان و همینطور سازمان های مردم نهاد از این پویش، بتوانیم به تناوب در سطح تمامی جاده های استان این طرح را اجرایی نمایی                                                                                                                    

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار