تابناک مرکزی: استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای (20 فروردین) گفت: روز ملی فناوری هسته ای نماد عزت و اقتدار علمی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 12 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقازاده در این پیام که روز دوشنبه در اختیار تابناک مرکزی قرار گرفت، افزوده است: بیستم فروردین ماه با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به پاس قدردانی از تلاش‌های افتخار آفرین دانشمندان جوان ایرانی در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای، ' روز ملی فناوری هسته ای' نام گرفته است.

وی در این پیام ادامه داده است: امروز تلاش دانشمندان و جوانان ایران اسلامی رشد چشمگیر دستاوردهای صنعت هسته ای کشور، تقویت روحیه امید، خودباوری و اعتماد به نفس توام با تلاش مضاعف برای دستیابی به اهداف جدید و طی کردن مسیر پیشرفت و توسعه کشور را به همراه داشته است.

استاندار مرکزی عنوان کرده است: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، اهمیت وافر دستاوردهای انرژی هسته ای و مصارف صلح آمیز آن در عرصه صنعت، کشاورزی، داروسازی بر کسی پوشیده نبوده و باید از این فناوری در راستای افزایش و کیفی سازی تولید و ایجاد اشتغال بهره گرفت.

آقازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای و تبریک فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای به ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان مرکزی، توفیق روزافزون تمامی دانشمندان و متخصصان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان خواستار شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار