تابناک مرکزی: ملیکا برون عضو خانه قایقرانی آلومینیوم اراک برای حضور در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی به اردوی تیم ملی قایقرانی ایران دعوت شد.
کد خبر: ۵۸۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 10 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ ملیکا برون از قهرمانان کانوپولو ایران و جهان و عضو تیم ملی قایقرانی ایران که به تازگی به اردو تیم ملی بزرگسالان کاناپولو کشور برای حضور در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی دعوت شده است در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: پس از سه سال حضور در اردوی تیم ملی جوانان امسال برای اولین بار به اردو تیم ملی بزرگسالان کاناپولو کشور دعوت شدم که این تجربه جدید می‌تواند نقش تعیین کننده ای در آینده ورزشی من داشته باشد.

وی افزود: حضور در اردو بزرگسالان افتخار بزرگی است که نصیب من شده ولی به تبع سختی های خود را هم دارد چراکه باید خود را در حضور نفراتی ثابت کنیم که چندین سال در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند ولی این هم یک چالش جدید برای من محسوب می شود و با انگیزه می توانم بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارم.

عضو تیم ملی قایقرانی ایران تصریح کرد: مسابقات جهانی مردادماه در کشور کانادا و بازی های آسیایی در مرداد و شهریورماه در جاکارتا اندونزی برگزار می شود و با تصمیم فدراسیون یک تیم به کانادا و یک تیم به جاکارتا اعزام خواهد شد.

وی گفت: بنده تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا بتوانم در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشم ولی آنچه مهم است اعتلای نام ایران در میادین بین المللی است؛ حال این افتخار توسط چه کسی صورت پذیرد چندان اهمیت ندارد.

برون در خصوص حضور رشته کاناپولو برای نخستین بار در بازی های آسیایی گفت: با تصمیم شورای المپیک آسیا رشته کاناپولو به صورت آزمایشی در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور خواهد داشت و در صورت تایید در دوره های بعد به عنوان یکی از رشته های اصلی این مسابقات ثبت خواهد شد ولی در مجموع همین حضور این رشته اتفاق بسیار مهم و بزرگی است که می تواند سبب شود توجهات از جانب فدراسیون و وزارت ورزش به این رشته بیشتر شود.

عضو تیم ملی قایقرانی ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمرینات خود را در خانه قایقرانی آلومینیوم انجام می دهم و از مسئولین شرکت ایرالکو بابت حمایت هایشان از بنده و رشته قایقرانی سپاسگذارم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار