عضو کمیسیون صنایع مجلس:
تابناک مرکزی: عضو کمیسیون صنایع مجلس تأکید کرد: مسئولان از تکرار شعار سال که از سوی رهبری مطرح شده خودداری کرده و اقدامات عملی را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۸۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 09 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام خانه ملت، سید مهدی مقدسی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد، گفت: وزیر اقتصاد هر چه سریعتر برای تعیین تکلیف شرکت هپکو اراک اقدام کند، هر چند سوالات اینجانب از ایشان در صحن علنی مطرح خواهد شد اما برای جلوگیری از هدر رفت وقت مجلس بهتر است وضعیت این شرکت هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای کشور، اطلاعات و ارتباطات ادامه داد: تقویت شبکه‌های مجازی داخلی امری ضروری است ضمن آن که باید همزمان نسبت به شناسایی متخلفان در شبکه‌های مجازی که به مقامات و مسئولان توهین می‌کنند هر چه سریعتر اقدام شود تا بداخلاقی در شبکه‌های مجازی رواج پیدا نکند.

وی بیان کرد: از دولت، وزرا و رئیس جمهور نیز انتظار است از تکرار شعار سال که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده خودداری کنند و اقدامات عملی را در دستور کار خود قرار دهند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه معتقدم قوانین موجود ظرفیت اجرای شعار سال را دارد اما در صورت نواقصی در قانون مجلس آمادگی لازم برای رفع این نواقص را دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار