تابناک مرکزی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند میز خدمت را در محل اداره خود به بهترین و موثرترین شکل فعال  کنند.
کد خبر: ۵۸۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 06 April 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، فتح‌اله حقیقی امروز در ملاقات عمومی با مردم اظهار داشت: ارتباط مسئولان با مردم و ترویج پاسخگویی به مطالبات  درراستای تکریم مردم، ملاقات‌های عمومی اهمیت بسیار زیادی دارد و علاوه بر افزایش امید و نشاط، سبب توجه ویژه به کرامت انسانی را در جامعه فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی را در جامعه به دنبال دارد افزود: درراستای حقوق شهروندی و پاسخگو بودن به مطالبات مردم با اجرای کامل بندهای حقوق شهروندی نشاط اجتماعی در جامعه ارتقا پیدا می‌کند و  پاسداشت کرامت انسانی در جامعه امری اجتناب‌ناپذیر درراستای به حداقل رسیدن آسیب‌های اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: ارائه خدمات به موقع و مؤثر به مردم و تکریم ارباب رجوع از وظایف میز خدمت محسوب می‌شود و تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند میز خدمت را در محل اداره خود به بهترین و موثرترین شکل فعال  کنند.

حقیقی بیان کرد: کار خوب، دقیق و منسجم برای برطرف کردن مشکلات مردم زمینه‌ساز ایجاد بسترهای جلب اعتماد عمومی است و کارکنان و مسئولان دولتی وظیفه دارند تا با برطرف کردن مسائل و مشکلات زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم آوردند که این مهم سبب افزایش اعتماد عمومی در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: معنای تکریم آنچه که مردم و وجدان عمومی از ما تقاضا دارند است، اما مردم از ما شعار نمی‌خواهند بلکه تقاضا دارند اقدامی که می‌کنیم هم وجود داشته باشد و هم احساس شود، اگر ملاقات عمومی می‌گذاریم باید اثر خود را داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: هر اندازه ارتباط مسئولان با مردم به طور مفید، مستمر و به شکل موثری گسترش یافته باشد، به همان اندازه سازمان در دستیابی به اهداف خود موفق‌تر است و بدون شک یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی است.

حقیقی خاطرنشان کرد: به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقش‌های تعریف شده، در این ارتباط دو سویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و برطرف کردن فوری برخی از مشکلات مراجع‌کنندگان و پاسخگوئی صریح و شفاف از مباحثی است که باید مدنظر قرار گرفته شود.

وی علاوه بر مهم برشمردن تداوم دقیق روزهای ملاقات عمومی گفت: سعی کردیم هر گاه شهروندان نیاز به هم‌فکری و یا ارتباط با مسئول ذیربط و همچنین اینجانب را داشته باشند بتوانند به راحتی به این امر دست یافته و این اقدام در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار