سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک خبر داد;
تابناک مرکزی: با توجه به شروع فصل بهار و تغییر ساعت رسمی کشور, سرویس‌دهی اتوبوسرانی از ساعت ۵/۴۵ دقیقه صبح الی ٢۱شب خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 06 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، حجت اله مرادی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک بیان کرد: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور در نیمه اول سال، ساعت شروع فعالیت روزانه اتوبوس های درون شهری در تمام مسیرهای شهر اراک پنج و چهل و پنج دقیقه بامداد و در روزهای تعطیل هفت و ۱۵ دقیقه و ساعت پایان فعالیت روزانه اتوبوس ها در تمام مسیرها,  روزهای غیر تعطیل ٢۱:۰۰ و در روزهای تعطیل ٢۰:٣۰ دقیقه شامگاه خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با ٣۰ خط فعال در چهار پایانه عمار یاسر , میدان سرداران , پل خیبر و شهید امیری روزانه کار جابجایی و انتقال مسافران درون شهری اراک را با ۱۴٨ دستگاه اتوبوس انجام می دهند .

مرادی خاطر نشان ساخت: همه اتوبوس ها موظف هستند در ساعت اعلام شده توسط سازمان در انتهای خطوط با مسافر خدمات رسانی کنند و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ٣۴۱٣۰۵۰۰ واحد بازرسی و سامانه پیامکی ۱۰۰۰٧٩٩٣ پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار